توروخدا بگید برای درد دندون چیکار کنم

۸ پاسخ

خب معلومه برو دندون پزشکی
هیچ مشکلی نداره

من می‌سازم و می‌سوزم😔

میخک رو از دارو گیاهی بخر پودر کن بریز رو دستمال کاغذی کوچولو باشه بزار رو دندونت

منم باخمیر حدود یک هفته آرومش کردم الان خوبم

میخک عالیه
دارچینم خوبه بریز روش

برو‌دکتر
دکتره من کفت سه ماهه دوم میتونی کار دندونپزشکی انجام بدی من خودم دندون کشیدم

از داروخونه میخک بگیر بریز رو دندونت میخک عالیه برا دندون درد فقط حواست باشه قورت ندی

عزیزم سیر بزار رو دندونی که درده

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد