۸ پاسخ

سراولی نفهمیدم عقلم نکشیدطبیعی زایمان‌کردم سردومی گفتم دیگه بچه نمیارم یهو گفتم زیبایی انجام بدم اینم که ناخاسته شد میگم دوتا طبیعی اوردم اینو سزبشم اینجوری شد داستان ما

من خیلی پیاده روی میکنم ایشالله دهانه رحمم نرم بشه هر سری میرم برای معاینه دکترم میگه سفته

من زایمان دومم بود اینقدر سر اولی سختی کشیدم دومی از هفته۱۸ رفتم باشگاه ورزشامو شروع کردم تو خونه با یوتیوپ ورزش میکردم پله نوردی میکردم پسر کوجیکم داشتم تو خونه دنبال اونم بودم یکسره همه میگفتن تو خیلی زود زایمان میکنی آخر بدون درد بستری شدن اینقدر عذابن دادن سز شدم

خوش ب حالتون حالا من دارم دعا میکنم زود ب دنیا نیاد 🥲

طبیعی خیلی سخت تر از سزارینه
ولی هیچکس ازش چیزی نمیگه

حالا برو سر زایمان ببین چخبره، واقعا سز عالیه

منم خیلییییی تلاش کردم هر روز کل خونم رو‌جارو نپتون میزدم یه عالمه پله نوردی آخرش هم سزارین شدم🤦‍♀️😂

خب خودت انتخاب کردی دیگه عزیزم😕دیگه طبیعی همینه

سوال های مرتبط