منم همینطوری ام ولی امروز ی کم درد زیر شکم دارم فک کنم سر پا موندم پریروز رفتم سونو دکتر گف ۲ هفته دیگه بیاnt
منم علائمی ندارم 😅
منم هشت هفته ام هیچ علائمی ندارم مثل شماهرروزنگرانم روزهارامیشمارم برای سنوقلب
مثلاً من از اول بارداری تا الان حالت تهوع بهم اجازه نمیده تقویت کنم و غذا بخورم از بس بالا میارم دلدرد و معده درد میاد سراغم
ایشالله بارداری خوبی داشته باشی عزیزم😘
خدارو شکر کن عزیزم نگران چیزیم نباش بعضیا ویار اینا ندارن طبیعیه بدن با بدن فرق میکنه یکی بارداری خیلی راحتی داره یکی بارداری خیلی سخت یکی میبینی دو هفته ویار داره یکی میبینی تا آخر ماه ویار داره یکی هم خوش شانسه تا آخرش ویاری نداره🤭
منم عزیزم ،دوقلو باردارم ولی علائم ندارم
منم هیچ علائم ندارم استرس دلهره فقط توکل ب خدا کردم بیا همو دعااااا کنیمممممم خدا خودش صحیح و سلامت نگه داره بزاره بغلمون
نگران نباش منم این حس و داشتم ولی باز همچنان تا انومالی این حس و دارم
منم هیچی🙁
منم اونطوری بودم نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.