۵ پاسخ

می‌ره باز میاد😂

سونو تشکیل قلب رفتید؟
من هنوز نرفتم یدونه سقط تو جنگ ۱۲ روزه به خاطر استرس شدید داشتم الانم علایمم زیاد نیست همش استرس دارم برم سونو

نه بابا ربطی نداره ک علائم میاد میره منم ۱۰هفته بودم علائمم از بین رفته بودن نگران بودم رفتم سونو دیدم حالش خوبه خوبه اصلا نگران نباش علائم کلا همینطوریه

منم همینطوریم عزیزم ازهفته ۱۰تمام علائم رفت دوهفته... ی روز میاد تهوع کم مثل قبل نیست به مرور کم میشه عزیزم نگران نباش

اره بعضی وقتا میاد میره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی