قند غیر ناشتا ۸۵ خوبه بنظرتون دوساعت بعد غذا

۲ پاسخ

سلام عزیزم گروه داریم روبیکا همه کاشمرین اگه دوست داشتین آیدی بدین ادتون کنم

اره کمم هس

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک ۶ ماهگی