۱۲ پاسخ

مشهد

ببخشید فردا هوا چطوره مشها

آره ما داشتیم می‌رفتیم خونمون تو جاده چندتا نور قرمز سمت فرودگاه حرکت کردن سه تا چیز رو ترکوندن صدا بدی هم داد دیگ خبری نشد

والا ما پدافندا کار می کنن خوشحالیم که با پهپاد میزنن و خبری از جنگنده نیس😬

شاید رعدوبرقه

کدوم سمت مشهدی

شما کدوم سمتین؟

کدوم پیج خبری؟

کجارو زده

چه زمانی پدافند فعال میشه؟؟؟
وقتی چیزی تو آسمون ببینن؟؟؟

کجارو

تهران هم

سوال های مرتبط

مامان آوات مامان آوات ۲ سالگی