تب#
کمک#
شیرخشک#

تصویر
۶ پاسخ

اشکال ندارع خوابم ک هست باید پاشویه کنی ولی با آب گرم تبش بیاد پایین خطر ناکع تب شوخی بازی نیست
اگر تبش قط نشد ببرش بیمارستان سریع
ایبو پروفن هم اگر قبلا بهش دادی تابحال بهش بده زود تبو پایین میاره

عزیزم حتما پاشو یه کن چون تبش بالاس و خطرناکه

خودم تا حالا تجربه نداشتم ولی میگن گلاب خیلی خوبه تب میاره پایین با پیاز بزاری کف پاا

پاشویه میکنم منکه حتی خوابه چون مجبورم

پاشویه نکن با آب ولرم یواش یواش روی دست و پاهاش بکش

يه دستمال بردار با آب ولرم حتما ولرم خيس كن آىوم بزار رو شكمش اما حتما حواست باشه سرد نباشه هي بزر ٥ ثانيه بعد بردار دوباره

سوال های مرتبط

مامان نورا🦢💕 مامان نورا🦢💕 ۲ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان سفید برفی🐣💕 مامان سفید برفی🐣💕 ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۱ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان ماهان 🩵ماهلین مامان ماهان 🩵ماهلین ۲ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی