#پوشک #شیرخشک
#تب#دارو

تصویر
۵ پاسخ

هر چی هست اونو درست کن

بنظرم ساده برگزار کن
بگو ببخشید ک آخر برجم هست دیگه یه شام سردستی درست کردم دور هم باشیم
سخت نگیر زندگی همه الان سخت شده

خب گلم اون بنده خدا تقصیری نداره که مگی مهمان که بگه میام میشه گفت نیا یا نیستم
توهم زیاد خودتو ناراحت نکن مامیگیم مهمان حبیب خداست شاید خدایک حکمتی کرد تافردا خوب شدی

برات مهم نباشه
خانواده خودش میخان بیان بزار بره هرچی میخواد بخره تو درست کن
ولی بهش بگو با این شرایط اگه خانواده من بود تو منو تو کونت میکردی

زیاد سخت نگیر یه چی درست کن

سوال های مرتبط