۹ پاسخ

وووی خواهر دلت خوشه ها من یادم میفته تنم میلرزه مخصوصن زایمان

منکه یادم میاد لرزه ب تنم میوفته ..😑

وای خدا ول کن خواهر متنفرم از بارداری

اگه سختی های بچه داری رو نچشیده بودم شااااااید دلم تنگ میشد برای بارداریم
چون همچین بارداری آسونی هم نداشتم و هر هفته یه جام درد میکرد

من تو بارداری هیچ حسی نداشتم😄دلمم تنگ نمیشه اصلا ولی خب الان میفهمم چقدر راحت تر بود از بچه داری

برو بزا فک کنم پسرت خیلی ارومه الان به من یکی میگه بچه دلم میخاد خفش کنم

منم یادم میوفته بایدسرم بهم وصل بشه فوبیای بارداریوزایمان دارم😂😂😫

منم خیلی اون دوران رو دوست دارم

خوب یکی دیگم بیار شیر به شیر باهم بزرگ بشن

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری