باید بری بیمارستان
برای صدای قلبش برو زایشگاه دستگاه دارن ولی معاینه نذار بشی
یکم درد طبیعیه استرس نداشته باش
بهداشت بسته است امروز؟
برو صداقلب بذارن. چون هفته تو نوارقلب نمیشه.. نذار معاینه هم کنن. نیازباشه سونوکنن
حتما برو بیمارستان
بیمارستان یا زایشگاه
برو بیمارستان، دستگاه دارن اونجا
اگه دردت زیاده برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.