۱۲ پاسخ

رفلاکس داره اصلا از بهداشت چیزی نپرس کصخلن

نه بابا ریه کجا بود احتمالا رفلاکس داره میترسونن برو دکتر بهداشت یچیزی میگه

رفلاکس داره بابا
بهداشت همیشه نفهمه

حرف مسئولین بهداشت رو گوش نده بخدا بیسوادن هیچی بلدنیستن دوماهگی دخترم بهم گفت بچت مشکل داره سرش بزرگه شوهرمم لج کرد بچه هیچی نیست اینا زرمفت میزنن خواب وخوراک نداشتم بااسرار تا شیش ماهگی و قایمکی بردم دکتر سونو ازمغزش گرفتن گفت هیچ مشکلی نداره بعد ک باباشو دیدم گفت ارثیه کلش مثه باباشه الانم خداروشکر سالم وسلامته هیچ مشکلی نداره ببر دکتر بهتراریناس

احتمالا رفلاکس پنهان داره
اگه دکتر براش پدیلاکت نوشته مرتب بهش بده برا رفلاکس خوبه

منم امروز واکسن زدم ،رفلاکس پنهان داره خودتو نگران نکن پسرمنم اینجوریه

پسر منم همینطور بود
البته بیشتر موقع شیر خوردن
بردمش دکتر گفت بخاطر بینیشه کیپ میشه فکر می‌کنی سینه اش خس خس می‌کنه
بهم قطره بینی داد الان خوب شده

فکر نکنم احتمالا رفلاکس پنهان داره ولی تا پیش منخصص نبردین استرس ب خودتون ندین چون بیشتر اوقات تشخیص بهداشت کاااااملا غلطه و بی پایی

من ب دکترش گفتم قطره رینو سالتین داد هر سه ساعت دو قطره تو هربینی

نه دختررر رفلاکس داره حتما ببرش ی دکتر حسابی بهداشت حالیش نمیشه

منم امروز واکسن دوماهگی دخترم رو زدم

وای چرا همه اینجوری شدن این ویروسه منم بخاطرش بچم دو روزه بستریه☹️☹️

سوال های مرتبط