۶ پاسخ

خیلی عالی بوده

من فردا ۲۹هفته میشم ولی واسه ۳۰فروردین برام سنو نوشته

عزیزم بیشترتوتغذیه ات چه چیزایی میخوری

دکتر نوشت برات رفتی سنو‌یا خودت گفتی بنویسه

منم مثل شما بود نی نیم خیلی رشدش خوب بود ماشالله فردا میرم سونو ببینم چقدر سده وزنش

اگه بند نافش مشکلی براش پیش نیاد خیلی خوب رشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان آرتا وتیانا مامان آرتا وتیانا هفته سی‌وهشتم بارداری