خیلی عالی بوده
من فردا ۲۹هفته میشم ولی واسه ۳۰فروردین برام سنو نوشته
عزیزم بیشترتوتغذیه ات چه چیزایی میخوری
دکتر نوشت برات رفتی سنویا خودت گفتی بنویسه
منم مثل شما بود نی نیم خیلی رشدش خوب بود ماشالله فردا میرم سونو ببینم چقدر سده وزنش
اگه بند نافش مشکلی براش پیش نیاد خیلی خوب رشد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.