۸ پاسخ

آره خوبه

بنظرم گریپ‌میکسچر خیلی بهتره

بچه منم هنوز نفخ داره روزی دو بار 15دقیقه قبل از شیر 8قطره

والا من بچم ۶ماهگی اسهال و دل درد اینا داشت بردم دکتر اینو داد نوشته بود هر هشت ساعت ۵قطرع

وا آخه تو این سن کولیک داره مگه

این واسه کولیکه الان دکتر بهش داده؟

من وقتی کولیک داشت قبل شیر ده قطره میدادم تا روزی سه بارم میشه

مگه تو این سنم بازم کولیک دارن

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان جاوید مامان جاوید ۹ ماهگی