۳ پاسخ

اگه رفتی لطفا اعلام وضعیت کن ببینم چجوره که ماهم پس فردا بیاییم

والا ما که چند روزی هست که برگشتیم و واقعا خوشحالم که خونه ی خودمونیم(هرجای دیگه باشی باز انگار آواره ای)

منم فردا برمیگردم دیگه🥲🥲

سوال های مرتبط