خانوما عدد انتیم ۱.۴۵ اومده لازمه سلفری هم بدم؟؟؟

۵ پاسخ

نه خوبه

ازمایش ان تی ام نرمال بود؟ اگه نرمال بود که نیازی به سلفری نیست

خوبه ولی بدی خوبه

به دکترت نشون بده اگ لازم باشه میگه بهت

ن خوبه که
بالای ۲ریسکه

سوال های مرتبط

مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسسم🌷🤍 مامان پرنسسم🌷🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو هفته هجدهم بارداری