۳ پاسخ

من یک سال و نیم خوردم دریغ از نیم کیلو که کم کنم

من انسولین میزنم کم نمیکنم و وزن شما ربطی به بچه نداره من ۷ کیلو همش اضاف کردم ولی وزنش خوب بود

دیابت داری

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد