بستنی حبوبات کباب
من اینجوری پیش رفتم و تا حالا همه چی خوب بوده حتی هفته وزنیش جلوترم هس
فکر کنم هر کسی یه چیزی بهش جواب میده. من شیر بادام، کباب تابه ای، شامی، آبگوشت، موز، تخم مرغ اینجور چیزا خوردم تا الان.
هرروز هم نخوردم،
آخرین بار رفتم سونو ده روز پیش گفت خوبه وزنش. منم وسواس به خرج ندادم.
گفتم ۳۵۰۰ هم باشه تا روز زایمان خوبه دیگه. طبیعی هستم
فرنی، شیر برنج، حلیم ، تخم مرغ آب پز ایناااا خیلی به بچه وزن میده …البته تو غذاها هم دکتر گفت ماکارانی هم خیلی وزن میده البته همه اینا بستگی داره که شما دیابت بارداری نداشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.