۷ پاسخ

بستنی 😁❤️

ارهههههه
بادام و
کباب
مرغ
گوشت بستنی

کره ی بادوم زمینی،آبگوشت،حلیم،بستنی
کباب

شیر نارگیل خیلی خوبه

شیر و موز و گردو و بادون و خرما و عسل
حالا یه میوه دیگه هم دلت خواست اضاف کن مثل توت فرنگی
برا من خوب بود
کره بادام زمینی هم خوبه برای خوردنش اگه دوس نداری اینطوری بخور
صبها برای صبحانه روی نون تست با عسل و میوه روش

شیر
مغزیجات
برنج
ماکارونی

بله
مال من وزنش خيلي كمه دكتر ليدي ميل داده

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد