خانما مسافت 4ساعته تو هفته من مشکلی نداره

۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
یادت نیس سونو انومالی چقدر گرفت دکتر رضایی زارعی؟

نه مشکلی نداره فقط هر یکساعت پیاده شو ۱۰ دقیقه وایستا

یعنی نرم؟

من که هفته های آخر نمیتونستم دردم میگرفت از هر سرعت گیر رد می‌شدیم من صدا آخ اوخم بالا می‌رفت درد شکم بدی داشتم

چراعزیزم خدایی نکرده دچارمشکل میشی روزای اخرته بایدبیشترمراقب باشی

دقیقا منم میخواستم یه مسافت چهار ساعت رو برم تو هفته ای ۳۷ماما گفت نه هفته های آخر خطر ناکه

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی