۸ پاسخ

نگا عزیزم من خودم با تنفس خودمو به ۶ سانت رسوندم زایمانم تو بیمارستان نیم ساعته انجام شد
اول با این تنفسها شروع کن:در خانه موقع درد زایمان
حواسمون روی نوک بینی میاد
1ـ دم عمیق۲ ثانیه بعد بازدم
2ـ یکبار دم چند بار بازدم (در بیمارستان موقع بستری )

3ـ (وقتی به زمان زایمان نزدیک میشیم )
دم .دم .دم .دم - بازدم عمیق
4 - (موقع زایمان ) یک دم عمیق .نگهش میداریمو بعد شروع میکنیم همراه با زور زدن بازدم میکنیم
یه شونه بردار دندانه های اونو به گف دستت یعنی وسط انگشت شصت و اشاره محکم فشار بده که درد زایمان رو کمتر حس کنی .تقریباً روز بود که قبل زایمان اسکات میزدم روزی ۱۵ تا

نفس عمیق میکشیدم و جیغ نزدم اصلا هم به درد فک نکردم فقط یه این فک کردم بعدش راحت میشم و بچمو میبینم و اینا باعث شد درد رو تحمل کنم و زیاد اذیت نشم

اپیدورال

عزیزم ماماهمراهت بهت میگه نگران نباش

ماما همراه بگیر خودش بهت میگه چیکار کنی

فقط گازانتونتکس من استفاده کردم

و منی که کیسه آبم پاره شده بود و روی تخت و نشسته در حال چرت زدن بودم.😂

تنفس خیلی تاثیر داره, وقتی دردا شدتش کمه با دم و بازدم عمیق و وقتیم که شدیدتر میشن با دم عمیق و باز دم رو توی چند تا فوت میدی بیرون

سوال های مرتبط