نگا عزیزم من خودم با تنفس خودمو به ۶ سانت رسوندم زایمانم تو بیمارستان نیم ساعته انجام شد
اول با این تنفسها شروع کن:در خانه موقع درد زایمان
حواسمون روی نوک بینی میاد
1ـ دم عمیق۲ ثانیه بعد بازدم
2ـ یکبار دم چند بار بازدم (در بیمارستان موقع بستری )
3ـ (وقتی به زمان زایمان نزدیک میشیم )
دم .دم .دم .دم - بازدم عمیق
4 - (موقع زایمان ) یک دم عمیق .نگهش میداریمو بعد شروع میکنیم همراه با زور زدن بازدم میکنیم
یه شونه بردار دندانه های اونو به گف دستت یعنی وسط انگشت شصت و اشاره محکم فشار بده که درد زایمان رو کمتر حس کنی .تقریباً روز بود که قبل زایمان اسکات میزدم روزی ۱۵ تا
نفس عمیق میکشیدم و جیغ نزدم اصلا هم به درد فک نکردم فقط یه این فک کردم بعدش راحت میشم و بچمو میبینم و اینا باعث شد درد رو تحمل کنم و زیاد اذیت نشم
اپیدورال
عزیزم ماماهمراهت بهت میگه نگران نباش
ماما همراه بگیر خودش بهت میگه چیکار کنی
فقط گازانتونتکس من استفاده کردم
و منی که کیسه آبم پاره شده بود و روی تخت و نشسته در حال چرت زدن بودم.😂
تنفس خیلی تاثیر داره, وقتی دردا شدتش کمه با دم و بازدم عمیق و وقتیم که شدیدتر میشن با دم عمیق و باز دم رو توی چند تا فوت میدی بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.