۵ پاسخ

نعناع تازه مثل چای بده

قطعا باید ببری دکتر

سه روز تبش طول میکشه بعد برا اسهالش دارو بده حتما و اینکه ممکنه بالا بیاره
پسر منم قبل عید اینجوری شد

شاید ویروس گرفته مواظب باش

دی سیکلومین هم دادم بهش ولی بازم میگه دلپیچه دارم

سوال های مرتبط