خانما من الا ۹ هفته و سه روزمه بد ۱۹ هم میرم غربالگری اول میشم ۱۱ هفته؟

۴ پاسخ

ببین دکتر بهم ۱۲ هفته و دوروز گف برو

زود نرو بمونه ۱۲ هفته ۲ روز برو حداقل
۱۱ هفته خیلی زوده

۱۳ هفته دیره، تازه من میخواستم ۱۲ هفته و ۶ روز برم دکترم گفت دیره زودتر برو. ۱۲ هفته و ۲یا۳ روز برو

بنظرم زود نرو بمون ۱۳ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد