عدسی مجازه چرا بد باشه من هفته ای یکی دوبار درس میکنم
نه عزیزم چرا بد باشه.
نوش جونش.دختر من عاشقشه.سیب زمینی هم براش میندازم داخل عدسی بعد لِه میکنم بهش میدم.اونم دوست داره
نه بده من بدون رب و نمک جدا میکنم براش
نه من ب دخترم میدم
حبوبات از اول ۷ماهگی مجاز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.