۶ پاسخ

اگه ورمت زیاده حتما با دکترت مطرح کن
شاید نیاز بازه آزمایش دفع پروتئین هم بدی.


منم توی هفته ی تو خیلی ورم داشتم. دکتر گفت نمک و برنج و نون و ماکارونی رو محدود کن.
کلا ماکارونی نمیخورم. اونا رو هم رعایت میکردم اما ورمم‌کامل خوب نشد.
تا اینکه پنیر رو عوض کردیم و پروبیوتیک گرفتیم.
کااااامل ورمم خوابید. بااینکه الان برنج و نون و بعضی وقتا چیزای نمکی هم میخورم.
ولی از وقتی پنیر پروبیوتیک میخورم دیگه ورم نکردم

با پزشکت حتما مشورت کن
اگر مشکل مسمومیت بارداری و دفع پروتئین نداشتی حتما در طول روز چند تا ۵ دقیقه پیاده روی بکن خیلی موثر هست توی گردش خون

اگه خیلی ورم کردی حتما با دکترت صحبت کن

ازمایش دفع پروتیین بده فشارتم چک کن

جنسیت بچت چیه ؟

سوال منم هس
منتها من روی پاهام پف کرده 🫠

سوال های مرتبط