اگه ورمت زیاده حتما با دکترت مطرح کن
شاید نیاز بازه آزمایش دفع پروتئین هم بدی.
منم توی هفته ی تو خیلی ورم داشتم. دکتر گفت نمک و برنج و نون و ماکارونی رو محدود کن.
کلا ماکارونی نمیخورم. اونا رو هم رعایت میکردم اما ورممکامل خوب نشد.
تا اینکه پنیر رو عوض کردیم و پروبیوتیک گرفتیم.
کااااامل ورمم خوابید. بااینکه الان برنج و نون و بعضی وقتا چیزای نمکی هم میخورم.
ولی از وقتی پنیر پروبیوتیک میخورم دیگه ورم نکردم
با پزشکت حتما مشورت کن
اگر مشکل مسمومیت بارداری و دفع پروتئین نداشتی حتما در طول روز چند تا ۵ دقیقه پیاده روی بکن خیلی موثر هست توی گردش خون
اگه خیلی ورم کردی حتما با دکترت صحبت کن
ازمایش دفع پروتیین بده فشارتم چک کن
جنسیت بچت چیه ؟
سوال منم هس
منتها من روی پاهام پف کرده 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.