۱۶ پاسخ

پلا کباب و ماهی و زیتون و سیر و لواشک و اووووف
دریاااا🥲🥲🥲

منممممم😭😭

خیلییییی
دلم پر میزنه برای اب و‌هوای شمال و برای دریا

با سیر باقالی ترچییی😂😂

قدمت رو چشم عزیزم بیا و لذت ببر هوا و طبیعت عالی کلی هم مسافر اومده😂❤️

دلت نخواد ما تو شمالیم دلمون مشهد میخاد😂

هیی من هرماهم برم باز کمه 😢 لامصب ادم میره به چالوس میرسه روحش تازه میشه دیگه خود شمال که هیچی

وااااای منم عجیییبب
یعنی فیلم جنگل میبینم روانی میشم

خیلی شلوغه اینور یعنی غروب میشه تمام شهر بسته میشه مسافر میاد برای ما مردم عادی سخت میشه

منم دلم دریای شمال میخواد ولی در حد تفریح چون عاشق شیرازم

داغ دلم تازه شدد😭😭😭😭

تصویر

با دوستای پااایه

می توووو😒😒

منم منم

بیا گلم 😄

من که حالم دیگه از شمال بهم میخوره دو هفته بودم هیچ جا تهران نمیشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ سالگی