مامانا از چند ماهگی به بچهاتون فرنی دادید؟

۱ پاسخ

بچم چونکه رفلاکس شدید داشت دکتر گفت از ۴ماهگی شروع کن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۷ ماهگی
مامان آنیل و فندوق مامان آنیل و فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری