سلام دوستان شماتوچن ماهگی به بچتون فرنی دادید

۲ پاسخ

من دخترم ریفلاکس داره تازه دکتر گفته شروع کنم همش چند روزه شروع کردم

پایان ۶ماهگی غذا رو شروع میکنن،مگر اینکه با تجویز دکتر پایان ۴ماهگی برا کودکانی که وزنشون کمه

سوال های مرتبط

مامان تیام💕 مامان تیام💕 ۵ ماهگی
مامان آنیل و فندوق مامان آنیل و فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری