۷ پاسخ

هیچ کاری وقتی شناسنامه بچه رو گرفتی .اونا خودشون از ثبت احوال استعلام میگیرن رو کدملی مادر شارژ میکنن بعد با یه کارت که به نام مادر باشه میتونی بری خرید

میگفتن واسه مادره که 😐

کاری خاصی نمیکنن مثل یسنا برا سرپرست فعال میشه هر ماه
مثل کالا برگه

میگفتن به همه مادرا تعلق میگیره که

واسه همه میدن؟یا متولدین ۱۴۰۵

فهمیدی به منم بگو ولی فک کنم بچه رو که میبری بهداشت اسمش واردلیست میشه خودکار واریز میشه من واسه یسنا همینجوری گرفتم

فقط میشه شیر خشک یا پوشاک خرید باهاش مثل کالا برگه

سوال های مرتبط

مامان نیها💕نلا💕 مامان نیها💕نلا💕 روزهای ابتدایی تولد