رفلاکس معده گرفتی و این تو بارداری طبیعیه معده به یسری چیزا حساس میشه که برای هرکسم یه چیز متفاوته.من خودم شبا دیگه نمیتونم پرتقال و یسری از میوه هارو بخورم چون نفخ میکنم.قبلا این سوزش معده از تو کمرم یمدت داشتم
چایی خیلی برای معده و اید معده بده. برای همونه سعی کن کمتر بخوری و اگرم میخوی کمرنگ باشه
کلا تو بارداری معده حساس میشه
هم بچه فشار میاره بهش هم هورمونا ..
منمممم😪😪خصوصا وقتی دراز میکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.