دوستان چرا چایی میخورم یا یه چی میخورم معدم دردش میزنه به پشتم ازچیه

۴ پاسخ

رفلاکس معده گرفتی و این تو بارداری طبیعیه معده به یسری چیزا حساس میشه که برای هرکسم یه چیز متفاوته.من خودم شبا دیگه نمیتونم پرتقال و یسری از میوه هارو بخورم چون نفخ میکنم.قبلا این سوزش معده از تو کمرم یمدت داشتم

چایی خیلی برای معده و اید معده بده. برای همونه سعی کن کمتر بخوری و اگرم میخوی کمرنگ باشه

کلا تو بارداری معده حساس میشه
هم بچه فشار میاره بهش هم هورمونا ..

منمممم😪😪خصوصا وقتی دراز میکشم

سوال های مرتبط

مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری