۳ پاسخ

من ۲۸ اسفند امپول زدم امروز برای اولین بار تو تاریخ رحمم درد میکنه

واژنم هرزگاهیی تیر میکشه نوک سینه هامم ی کوچولو درد داره میاد و میره

منم امروز روز ۱۴ ازاد سازی ام ۲۵ اسفند زدم امپولو

سوال های مرتبط