عزبزم اگرقبلش بذاری یپزه مرغ خیلی سفت میشه و خوب درنمیاد.من با ابلیمو و ماست و زعفران و فلفل دلمه و نمکو فلفل مزه دارش میکنم به سیخ های کوچولو میکشم میذارم داخلش حرارت رو پایین میارم و تایم پخت رو میبرم بالا خوشمزه میشه.با پوست هم که قبلش یکم میذارم با پیاز و ادویه جوش بخوره که بوی زحم نده بعد میذارم داخلش
من برا بار اول درست کردم ،مرغ کامل تمیز شستم با پوست ،ماست، سس سفید، فلفل سیاه ،زیره سیاه ،پاپریکا ،زردچوبه ،زعفران ،پودر سیر و پیاز نمک مخلوط کردم بعد تمام داخل و بیرون مرغ از مواد مالش دادم ،بعد گذاشتم دما ۱۸۰درجه تایم ۵۵دقیقه ،هر ۱۵دقیقه مرغ جا ب جا میکردم بد نشده بود کامل پخته بود ،البته بنظرم تایم و درجه دستگاه ها انگار فرق داره روش نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.