فردا ازمایش قند دارم از ساعت ۸ ناشتا ام خیلی گشنم شده🥲

۶ پاسخ

اوه چ خبره ۸یا ۱۰ ساعت ناشتا بسه
پاشو ی چیزی بخور

ناشتایی تست قند ۸ الی ۱۰ ساعته چرا انقد گرسنه موندی؟!!!

چقدر زود خودتو ناشتا نگه داشتی عزیزم نینیت اذیت میشه ها برو یه چیزی بخور از ساعت ۱۲ به بعد چیزی نخور.. یا بهت گفتن اینقدر ناشتا باش؟

تا صبح اذیت میشی ک

از۱۲ چیزی نخور ک تا ۸ صبح ۸ ساعت بشه .

۸ ساعت ناشتایی کافیه ها
چرا گرسنه موندی؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد