تاپیک های منم بری بخونی همین بودم،داروهات سر وقت استفاده کن و صبور باش به زودی بهتر میشی عزیزم🥹♥️خودتو مجبور به خوردن نکن،من با خوردن نون کاک و پنیر یا ناست چکیده یکم حالم خوب بود ،یا با خوردن بعضی میوه ها،هر چی میلت کشید همونو یه ذره بخور
بادومم خیلی خوبه
منم حالم داغون بود ولی قرص دمیترون هر ۱۲ خوردم خوب شدم فعلا
فقط آمپول ب کمپلکس و پرومتازین باهم راه حلشه
من هنوزم که هنوزه یه روز در میون میزنم واقعا حالمو بهتر میکرد
تحمل کنی کاری بغیر تحمل نمیتونی بکنی من از 7هفته تا الان تهوع داشتم معده درد داشتم کمر درد داشتم دل درد سینه درد سر درد به بوها هم حساسم🚶🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.