۲ پاسخ

من از ۵ ماه و ۲۰ روزگی شروع کردم دکتر پسرم گفت شروع کنم
اول فرنی و حریره بادوم دادم سه روز بعد پوره سبزیجات دادم بعد پوره میوه
از همش ک تست گرفتم شروع کردم به ترکیب کردنش مثلا از سبزیجات سوپ درست کردم اولش مثلا با سه مواد بعد چهار مواد...
بعد ک هر موادی نسبت به ماهش مجاز شد تست گرفتم الآنم همه چیو میدم از همه چی هم تست گرفتم
ایشالا اگر مشکل وزنی و اینا نداشته باشه از ۶ ماهگی شروع کن و با مقدار کم اولین روز ی قاشق دومین روز دو قاشق بزار معدشون اذیت نشه

برق دارین شما؟
گفتن مثل اینکه برق یه منطقه از تهران قطع شده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی