۱۷ پاسخ

بخداااا که شوهر منم توصیف کردی اصلا عجیبه .بحث رابطه نیست این که میبینم خانم های دور برم صحبت میکنند که شوهر هاشون از کوچکترین فرصت ها هم استفاده میکنند تعجب میکنم .بنظر من رابطه تو زندگی مشترک بشدت رو کیفیت زندگی تاثیر داره .مردهای سرد مزاج اکثرا بی خیال و بی محبت میشن نسبت به همه چی

حالا من خودم میل جنسیم کمه اگر از شوهرم باشه هر شب میخاد یا نهایت یه شب درمیون ولی من خودم دوست ندارم

من خیلی سرد شده بودم تا اینکه روز اول عید پریود شدم وقتی تموم‌شد قهر بودیم رفتم جلو گفت الان رو مودش نیستم و نمیخوام از اون شب بیشتر ازش بدم اومده خیلیی دلم میخواد طوری که میخوام گریه کنم ولی نمیرم جلو تا ادب شه خودشم ی حرکتی نمیزنه به اینم میگن مرد؟
که اینقد بی حسه حالا مردای شهوتی تا زنشون چراغ سبز نشون میده دنیا رو ب پاش میریزن( مثل داداشای خودم) این مرتیکه نمیدونم چرا اینجوریه

شما اصلا میل جنسیت زیاد نیست
به صورت نرمال باید شما هر 3 روزه یک بار رابطه داشته باشید
کمتر از این سردی میل جنسی میشه
پس حس بدی به خودت نده
و با همسرتون صحبت کنید و راه های زیادی برای افزایش میل جنسی همسرتون هست

کپی شوهر منه ولی من پیشقدم میشم

خب عزيزم خودت پيش قدم شو. با لباس خواب برو كنارش دراز بكش يا بعد از ظهرا اگه خونس ك بهونه خواب صبح زود بيدار شدن نداشته باشه.

همسر منم همینطور،من اصلا دوس ندارم اینجور باشه،اون ک ماهی یکبار،دوماهی یکبار،بهش میگم نترکه بیچاره خیلی وقته خالی نشده🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️از رابطه هم شانس نیوردم

یه کم حق بدید خسته س اوضاع مملکت خوب نیست فکرشون درگیر

دقیقا مثل همسر من ؛ ولی خب ما قبلا اوکی بودیم یه شب درمیون دیگه حتما رابطه داشتیم ولی از وقتی دخترم‌ بدنیا اومد خیلی کم شده البته من خودمم حالشو ندارم دیگه زود ب زود ولی ناراحت میشم ک اونم براش مهم نیس میخوام یکم از بیخود بشه ولی اصلا 😒😂 همسر منم کارش سنگینه اون خستگی کنار فشار روانی و مالی ای ک الان رو ادمه دیگه ذهنشونم سمت این چیزا بره بدنشون یاری نمیکنه میگیرن‌ میخوابن 😁

منم قبلا این بودم😁شما نرمال هستی

وای ما برعکس شماییم

برعکس همسر من هرشب هرشب...‌

چقدر ما برعکس شماییم
من هفته ای یه بار دوست دارم ولی شوهرم روزی هفت بار 😐
واقعا خسته شدم دیگه حالم از حموم بهم میخوره 😂

پیشقدم شو چ اشکالی داره اگه نمیتونی حرفاتو توی پیام بهش بزن حقته توام نیاز داری اون زیادی سرده

وای من دیشب شوهرم خوابش برد خوبه یش گفتم نخواب تا بچه بخوابونم گرفت خوابید منم از صبح رو‌دنده لجم باهاش اونم همینحور

تنها راهش اینه خودت پیش قدم بشی
با ناز عشوه آرایش لباس هر چیزی که همسرت متوجه بشه مثلا امشب دلت میخاد
مطمین باش اونکه اینقد به بعضی چیزا توجه کامل داره...توم اگه نظرشو جلب کنی بیشتر خواهان بشه

فاصله سنیتون چقدره؟

سوال های مرتبط