سلام کی سونو انومالی امسال انجام داده
چقد شد؟

۹ پاسخ

من دیروز دادم البته طول سرویکس هم داشتم آزاد شد دومیلیون و هشتصد و خورده ای

من شنبه دادم پیش سدیدی با بیمه طول سرویکس هم داشتم یک میلیون و ۸۰ هزار تومن شد
از بیمه هم پیام اومد یک تومن هم بیمه پرداخت کرده
فکر کنم بدون بیمه حدودا ۲ میلیون میشه

من انجام دادم با بیمه ۳۲۰۰ شد

آزاد ۱۷۰۰

من دیروز با بیمه تامین اجتماعی انجام دادم شد دومیلیون و ششصد

من دوروز پیش انجام دادم ۲۶۰۰

با بیمه ۸۰۰

دوستم سونو ماهان رفته۳۶۰۰…من خودم میخوام برم مهر ولی فک نکنم زیاد تفاوت باشه

من دوروز پیش با بیمه انجام دادم۶۸۰

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته بیست‌وهشتم بارداری