۵ پاسخ

منم هرچی زنگ زدم جواب ندادن ،آخرش شوهرم رفت اونجا دید بازه بردیم واکسنشو زدیم و اومدیم

من دیروز رفتم گفتن نت ها قطعه چیزی ثبت سیستم نمیشه

هر مرکزی بری برات مبزنن فقط چکاب قد وزن اخر باید بری مرکزی که پرونده داری

ن بازن من امروز برا پسرم زدم

بعد۱۳ برو

سوال های مرتبط