۵ پاسخ

آزه عزیزم یکی بود کیسه آبش پاره شده بود بعد ختم بارداری دادن برای کورتاژ 🥺

یکی از اشناهای ما بود چندماه تو دستگاه موند الان صحیح و سلامت هست بزرگ شده

آره یکی از آشناهامون شیش ماهه بچشو دنیا آورد یه مدت تو دستگاه بود الان برای خودش مردی شده ماشاالله ، تازه این ماجرا برای حدود دوازده سیزده سال پیشه الان که دیگه علم پیشرفت کرده انشالله میمونه توکل به خدا

تو مطب متخصص اطفال میری
میبینی رو درودیوار عکس بچه های نارس رو میزنن بعد چندماه عکس تپلی هاشونو میزنن
معلومه با این تجهیزات زنده می مونن انشاالله
ولی اخه چرا زود دنیا بیاد ؟

باید سختی زیادی تحمل کنن هم بچه هم والدین

اره جانم یکی از دوستام .
تازه دوقولو هم بودن
تک ها بهتر در میرن

سوال های مرتبط

مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وچهارم بارداری