هفته من بچه به دنیابیادزنده میمونه

۵ پاسخ

وای شما هم همش نگرانید من تا یجام درد میگیره وحشت میکنم که خدایی نکرده زود نیان🥲

امپول ریه زدی؟

چرا این فکرارو میکنی انشاالله به وقتش بیاد و صحیح و سالم بیاد

اره ولی میرن دستگاه یه مدت..ایشالله ک همه نی نی ها توی وقت مناسب خودشن بیان

هفته شمارو نمیدونم ولی ۳۲ هفته زیاد شنیدم بدنیا اومدن و همه چیزم خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان دخملی🥹🎀 مامان دخملی🥹🎀 هفته سی‌ودوم بارداری