وای شما هم همش نگرانید من تا یجام درد میگیره وحشت میکنم که خدایی نکرده زود نیان🥲
امپول ریه زدی؟
چرا این فکرارو میکنی انشاالله به وقتش بیاد و صحیح و سالم بیاد
اره ولی میرن دستگاه یه مدت..ایشالله ک همه نی نی ها توی وقت مناسب خودشن بیان
هفته شمارو نمیدونم ولی ۳۲ هفته زیاد شنیدم بدنیا اومدن و همه چیزم خوب بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.