بچهای گرگان کسی پیش فاطمه علی نژاد رفته؟؟
دکترخوبیع؟؟

۱ پاسخ

اصلا خوب نیست
خیلی پول پرسته.به هربهونه پول میگیره و داروهایی معرفی میکنه ک هرکسی از پسش برنمیاد
من ۶ماه زیرنظرش برا بارداری بودم ب بیمارستان کشیده شدم بخاطر دارویی ک داد و خونریزی شدید گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه من🐣 مامان جوجه من🐣 هفته بیستم بارداری