۷ پاسخ

خب خداروشکر .پس مال معاینه ام میشه ترشح داشته باشی .انشالله زودتر باز بشی راحت شی😊

بیمارستااان

علائم زایمانه دیگه عزیزم

معاینه شدی؟

نرفتی معاینه بشی ببینی دهانه رحمت باز شده یانه

برو بیمارستان خطرناکه

باید بری چک بشی حتما

سوال های مرتبط