اگه قند بالا باشه یا رژیم یا انسولین میدن
من دیروز رفتم آزمایش دادم به نظرم خوردن شربت شیرین قابل تحمله فقط حالت تهوع گرفتم چون ناشتا بودم 4 بار خون گرفتن، خدا کنه جوابش مشکلی نداشته باشه
اره من قندم نداشتم اما از اول بارداریم متفورمین مصرف کردم قندزایمان زودرس میارع
حدودا بعد انتی از ۷۸ شده بودم ۸۱ دیگه نمی دونم الان چندم گفت کلا قند و شیرینی جات نخور ولی من قندم ۸۶ بود فکر کنم
من امروز داشتم رفتم آزمایش دادم یه مرحله اون شربت و خوردم بالا آوردم گفت نمیشه دیگ امروز کنسل اگه نمیتونی برو به دکتر بگو نمیدونم دیگ تعطیلات بگزره برم به دکترم بگم ببینم باید چه غلطی کنم معدم قبول نمیکنه ناشتا مایع جات بخورم🫣
منم خوردم قندم رفت بالا۵روزبستریم کردن انسولین زدن بعدش خودم روزی ۲تاقرص خوردم رژیم گرفتم ۷۵کیلوبودم اول بارداریم بعدش که الان ۳۷هفته ام ۷۳کیلوام اصلاوزن اضافه نکردم قندم بارژیم وقرص خیلی خوبه بچم وزنش خوبه
منم اتفاقا امروز دادم
بنظرم قابل تحمل شربت
منم باید انجام بدم ازمایشو خب وقتی شربت شیرین میدن طبیعتا قند میره بالا نمیدونم والله گیر افتادم تو این وضعیت
به احتمال فردا انجامش میدم
عزیزم باید بدی ازمایش
بله قرص نیدن انسولین میدن
من خودم دیابت بارداری گرفتم انسولین میزنم
رعایت فایده نداره ماه بالا بره اگ قند بالا باشه فقط دارو یا انسولین ایقد رژیم گرفتم فایده نداشت
رژیم و انسولین
خیلی واجه انجامش
من از ۸۴ کیلو ۹۳ کیلو شدم میگن وزنت خیلی بالا رفته نجومی رفته بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.