واای الهی عزیزم منم همین طوری بودم هیجی دلم نمیخواست
فقط گوشت سیخ کن نمک بزن بخور با اجیل و میوه چاره ای نیست
ولی از هفته ۱۲یا ۱۳کلا بهتر میشی
من تازه تازه خوب شدم غذا میخورم نگران نباش طبیعیه
بادوم درختی نمکی من میخوردم خیلی خوب بود
اوف دقیقا منم همینطورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.