بچه ها خوراک بادمجون گوجه هم قند داره؟آجیل چی؟

۶ پاسخ

اجیل خام هم خوردم من مشکلی نداره...نان سفید نخور.با شیربنی های صنعتی و نوشابه اینا.....سیب زمین و ماکارونی هم نخور.آب بخور پیاده روی ۱۵ دقیقه

عزیزم سعی کن غذاهای چربم نخوری غذاهای چرب کالری بالایی دارن کالری و چربی هم توی بدن تبدیل به سوخت سلول یا همون گلوکز(قند) میشن..واسه همین خیلی چیزا ممکنه شیرین نباشن اما بعد از خوردنشون می بینی قندت رفته بالا…

ن بابا اینا خوبن ک....تازه کدو رنده کن با ماست یا بریز تو همون بادمجون عالیه واس قند

ببین همه چی میتونی بخوری ولی به اندازه
حتی اگر قند داشتع باشی

بامجون گوجه بدون سیب زمینی نداره - آجیل هم نداره زیاد

ینی تا این حد؟
واقعا اگر قند بارداری بگیری باید انقدر رعایت کنی؟🥲

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری