تخم مرغ ابپز
نون پنیر گردو
نون پنیر گوجه خیار
عدسی
خوراک لوبیا
املت
نیمرو
من بیشتر تخممرغ میخورم
من کله پاچه حلیم
پنیر گردو تخم مرغ سرخ شده آبپز شده
کره مربا
اش عسل خامه
عسل گردو
من یمدت فقط نون بربری و سرشیر و عسل میخورم🤤آی مزه میده
من قندم بالا نیست ولی صبحونم ایناست:
تخم مرغ آبپز یا ساده یا له میکنم با پنیر برای تنوع
نیمرو
لوبیا گرم یا عدسی
پنیر برشته با تخم مرغ میپزی و پنیر سرچ کن دستورشو خیلی خوشمزست
کره بادوم زمینی با سیب یا یه کوچولو عسل
دیگه پنیر گردو خیار و اینام ک همه میدونن
تخم مرغ ابپز
نیمرو یا املت کم روغن
من نون پنیرگوجه خیار ک میخورم تاشب حالم بده🤦🏻♀️
معده درد میکشه تم
یه جور سنگینه احساس میکنم مال گوجه شایدباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.