مامانای قشنگ بیایید بگید صبونه چیا میخورید؟

۱۷ پاسخ

یه روز پنیر.یه روز تخمه مرغ

تخم مرغ همیشههههه صبحا یدونه میخورم ابپز خرما و چای و عدسی یا خوراک لوبیا

شیره ارده
کیک و شیر
شیرو خرما (آخه بعضی روزا دیر بیدار میشم)

الان نون پنیر خیار گوجه خوردم ،یکمم خامه عسل در حد دو قاشق

به نام خدا هرچی گیرم بیاد🤣خیلی پر اشتها شدم

کاچی
تخم مرغ ابپز و گوجه
نون پنیر گوجه خیار
شیر کیک
نیمرو

تخم مرغ ابپز
نیمرو
املت
اوتمیل
نون پنیر و گردو
همینا در گردش😬

نون سنگک و پنیر و گردو

تخم مرغ دو زرده ، پنیر و ماست چکیده به همراه گردو و سبزی و گاهی گوجه خیار
اگه حال داشته باشم املت هم درست میکنم

دیروز تخم مرغ آبپز، امروز نون و پنیر و کره و گردو

من کره بادوم زمینی گاهی نون پنیر خیار وگوجه گردو گاهی نخم مرغ خرما شیر مربا وکره

تخم مرغ اب پز از وقتی گفته وزن کمه
قبلش مربا کره و این چیزا پنیر

پنیرگردو یا تخم مرغ شیره

تخم مرغ
خامه عسل
کره مربا

پنیر و کره
ارده و شیره
کره مربا(مربای به و انجیر)
تخم مرغ

پنیر گردو.کره عسل.تخم مرغ. بیشتر پنير میخورم من

تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان نینی🎀 مامان نینی🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی