۲ پاسخ

چهارماه که پر سد شروع کردین یا وقتی تازه وارد چهارماه شد؟

من یه هفته لعاب برنج دادم و بعدش فرنی و بعد از سه روز حریره بادام و بعد سیب و ‌....

سوال های مرتبط