بچه من گریه نکرد اصلا، برگشتیم خابید تا صبح، بعدشم مثل قبل بود، دو روز بعد بردمش حموم توی وان پانسمانشو کندم دیگه تند تند چرب میکردم
فقط یه روزی از شیر خوردن افتاد و نمیخورد
برا من بیحسیش ک رفت گریه میکرد قطره پاراکید دادم همش بغلم بود یا رو پاهام خواب بود خوب بود تا تکون میخورد بیدار میشد گریه میکرد عصر ختنه کردیم از فردا ظهرش بهتر شد و بازی میکرد اما هنوزم بخیه اش نیفتاده اولا بغل کن نذار پاش زیاد تکون بده ک بدتر میشه قطره هم بهش بده ارومش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.