فکر کنم برای کسایی که قندشون بالا یا لب مرزه میگن خوب نیست
مشکلی نداره عزیزم
تو همین گهواره هم نوشتن خوبه
کی گفته من میخورم صبحا البته همیشه نه
کم بخور عزیزم همه چی زیادی ضرره
من بعضی اوقات شیر عسل میخورم
نه بد نیست .خوبم هست .
بخور کم چون زیاد گرمه
من میخورم مشکلیم نداره
کی گفته نباید بخوری من گاهی اوقات میخورم برای ان تی هم دوتا قاشق پر خوردم
کی گفته؟من هر روز صبح یه قاشق غذاخوری میخورم اتفاقا خیلی هم خوب و مفیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.