سلام یسوال چرا نباید عسل بخوریم ؟؟

۱۰ پاسخ

فکر کنم برای کسایی که قندشون بالا یا لب مرزه میگن خوب نیست

مشکلی نداره عزیزم
تو همین گهواره هم نوشتن خوبه

کی گفته من میخورم صبحا البته همیشه نه

کم بخور عزیزم همه چی زیادی ضرره

من بعضی اوقات شیر عسل میخورم

نه بد نیست .خوبم هست .

بخور کم چون زیاد گرمه

من میخورم مشکلیم نداره

کی گفته نباید بخوری من گاهی اوقات میخورم برای ان تی هم دوتا قاشق پر خوردم

کی گفته؟من هر روز صبح یه قاشق غذاخوری میخورم اتفاقا خیلی هم خوب و مفیده

سوال های مرتبط

مامان نازنین🩷ماهلین مامان نازنین🩷ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شکوفه مامان شکوفه روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱ ماهگی