میشه لطفا عکس های انومالی من رو نگا کنید تو تاپیک قبلیم

۱ پاسخ

عزیزم آنومالی که آزمایش نداره سونو هستش که توی هجده هفته باید بری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا💙🩷🩷 مامان هدیه خدا💙🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 مامان پناه جانم🥹🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری